Colouring projects, Libuška's colourings

A colouring from ‘Francien’s Kattenkleurboek’

fk-kippen


English version: click here

Dus… mijn eerste bericht! Ik wil hierin laten zien met welk project ik nu bezig ben.
Ik ben nu bezig met deze kleurplaat en heb meest Prismacolor potloden gebruikt. Dit is een oudere foto, want ik ben inmiddels wel weer een stukje verder. Ik vroeg me af hoe ik het glazen potje moest kleuren en dan ook nog met een paar muntjes er in. De muntjes heb ik nu gedaan en ben wel tevreden… Maar over het glas ben ik nog niet tevreden. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat moet doen. Foto volgt nog.

Ik heb nu de ton onder de tafel, het mandje en als laatste de tulpen gekleurd.
De tulpen zijn met Koh-i-Noor gekleurd, het groen met Prismacolor.
wip-potloden

En dan het hooi… ik krijg de kleur maar niet goed. Gele kleuren, beige en bruine kleuren geprobeerd, maar het is niet wat het moet gaan zijn. Ik laat het maar even zitten en ga nu eerst de kippen maar een kleur geven!
Wordt vervolgt!

So, this is my first post! I want to show the project I’m working on.
I’m working on this colouringpage where I’ve used most Prismacolor Premier colouringpencils. This is an older picture; In the meantime I’ve coloured more then is showed on the photo.
I wondered how to colour the glass jar and with some coins in it… I’ve done the coins and I’m pretty pleased with the result, but I’m still thinking about how to colour the jar. Any suggestions are appreciated! New picture will follow.

I’ve done the wooden barrel under the table, the basket and the tulips. The tulips are coloured with Koh-I-Noor Polycolor, the green with Prismacolor.

1 thought on “A colouring from ‘Francien’s Kattenkleurboek’”

Leave a Reply

